måndag 26 januari 2009

Lokalsinne = noll

Idag började vi vår nya kurs i psykiatri på S:t Görans sjukhus. Det var helt okej, även om bristen på luft i slutet av dagen var obarmhärtig. Kan berätta att trots att jag bott i den här stan största delen av mitt liv har jag bara varit där en gång tidigare, och det var typ 13 år sedan... Därför var jag aningen osäker på hur jag skulle hitta dit imorse, som tur var fick jag sällskap av mina kära klasskamrater så det löste sig ju. Nu har jag fått totalt hjärnsläpp och kommer inte ihåg vare sig hur jag kom dit eller hem. Kan bli en spännande dag imorgon, går man vilse får man åtminstone utforska nya områden. Funderar dock allvarligt på att bygga in en GPS i mobilen...

/Filippa

1 kommentar:

  1. Hördu Flipflop det finns färdiga mobiler med GPS inbyggt vettu ;)

    SvaraRadera